CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2011. május 25., szerda

Szoknyából irattartó???


Rengeteg kifestő, gyerekújság, matricás füzet birtokosa 3 gyermekem. Meg rengeteg minden egyéb. Úszunk ezekben a dolgokban. Az egész otthonunk egy jó nagy gyerekszoba. És ettől néha égnek áll a hajam. Próbálkozunk a rendszerezéssel…. most épp egy irattartó készült. 
A fa irattartó az Ikeából már régóta a garázsban hevert. 
Csepelen, egykori lakóhelyemen, egy turkában meg vettem egy szoknyát (300,-Ft). Tervezem, hogy 40 alatt leszek még 50 alatt… na de azért ez a szoknya nagy lenne…tetszett az anyag mintája és színe. (ötlet: 1 napig samponos vízben áztattam a turkás ruhákat, és kicsit sem lehet érezni azt a jellegzetes szagot)
Dekupázs technikával felvittem a textilt a fára. Első alkalommal, korábban kizárólag papírral próbálkoztam. Jelentem, remekül működik. Érdemes szivaccsal kicsit benedvesíteni az anyagot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest