CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2011. július 4., hétfő

Ha egy üzlet beindul....

Praktikusnak vélem a parafatáblát, van néhány a gyerekek körül. Imádom a kis alkotásaikat, s így könnyen felkerülhet a „falra” bármi. 
Alaphelyzetben semmi különös.
A parafára ráfestettem a megmaradt falfestéket, 2x, mert nagyon beszívta. (ez Tikkurila, szürke, J497)
Ez az antikolás annyira megtetszett, hogy nekiálltam újból. Itt azonban én vittem fel alapként a barna hobbyfestéket a keretre, majd az itt leírt módon folytattam.
Csiszolás és a hosszú combom.
Kicsit nosztalgiáztam megint, gyerekkoromból ismert farkasfog került előtérbe, kicentiztem, megtűztem.
A farkasfogat Apukám ajándéka ragasztópisztollyal (ez volt az egyik legtalálóbb,  meg 18 éves koromban a Doors lemez :o)))))) felragasztottam a találkozásoknál és a sarkokon.
Majd felkerült a falra. Azért így egy kicsit rendezettebb.
Mindent a kreatív éléskamrámból hasznosítottam, egyedül farkasfogat vásároltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest