CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2011. augusztus 29., hétfő

DIY avagy SK



DIY avagy SK... többnyire magam oldom meg a dolgaimat, és nagyon ritkán kérek segítséget, szívességet. Nem állítom, hogy ez mindig jó. Lazulnom kéne sok esetben. Talán párosul az idealista lelkemhez valami „csakazértis” büszkeség. Én nekiállok, és megcsinálom, és akkor biztosan kész lesz, és mivel maximalista is vagyok a tökéletességre törekszem, így bármihez nyúlok szöszölésnek tűnik – főleg drága férjem szemében, aki meg kifejezetten hatékony és gyors, s mindeközben limitáltan nyúl a részletekhez – hát sokáig tart. Na meg az általunk hozott döntés alapján 3 és kis korkülönbséggel született gyerek. De hát ott is teszem a dolgom. (azért az elég gáz volt, amikor a hajam tocsogott a kétfelől kapott hányásban, de azt is megoldottuk :o))) Hát ezért do it yourself girl és hajrá minden, ami saját kezűleg készül.  

A hétvégén részt vettem egy kreatív táborban, a Bosch támogatásával ismerkedtem meg számos, női kézre kialakított szerszámmal, amelyek itthoni létemet igazán megsegítenék. Hát vannak olyan igazi csajos csajok, akik ékszereket, parfümöket gyűjtenek, annyira irigylem őket, de én meg az esküvőm (2003) után idén vettem először magassarkú cipőt…. hát ciki vagy sem, én vágyom az ott megismert gépekre.
Ezúton szeretném megköszönni Ildikének, aki felhívta figyelmem a táborra, s így bejutottam a 22 fő közé, valamint Juditnak, aki elküldte a telefonfotót. S persze még sokaknak, de Róluk s a táborról majd még később.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest