CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2011. október 22., szombat

Raklap

Ez bizony egy raklap. Nem a szokványos falapok keresztbe típus, azt sokan szeretik – egyébként nekem is bejönne – s átfestik, kirakják teraszra, kertbe, felruházzák új funkcióval, hirtelen asztallá vagy paddá alakul, de akár még feküdni is lehet rajta a teraszon, és elég sok enteriőrben is láttam, főleg a bohém stílushoz, fiatalos világhoz betuszkolva. 

Egyébként nekem a szkarabeusz motívum is eszembe jutott volna....


Tényleg az út szélén szedtem össze, egyszerűen nem hagyhattam ott, nem voltam egyedül, s Ő csak somolygott az orra alatt, majd berakta a csomagtartóba. Nos én  azonnal beleláttam hegyet, völgyet, dombot, tavat, körforgalmat... egy igazi kis városrészt, amiben a matchboxok és playmobil hozzávalók segítségével valóságos birodalmat készíthetek a gyerekeknek. Sőt inkább Velük. Kreabanyának kreatív gyerekek adatnak.  Velük sokkal izgalmasabb és élvezetesebb volt a festés, és még nyertem is 1 óra nyugalmat. A maci naci indokolt, mert a  hobbyfesték aztán NEEEEEM kimosható, de az meg kit érdekel. 
Légy résen, láss bele a tárgyakba egyéb funkciót, mint amire hivatott és do it yourself :o)))!!!!

1 megjegyzés:

  1. Eddig max begyújtósnak aprítottuk fel ezeket nálunk, de most már tudom mi a teendő. :)))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest