CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2012. augusztus 9., csütörtök

Hálószoba makeover


A hálószoba a mi esetünkben nagyon egyszerű. Ágy és kész. Lehetőség van nélkülözni számos dolgot, ruhásszekrényt, komódot, sosem tévéztünk ott, a könyveket is kiiktattuk. Van egy kis asztalka, de jóformán csak dekorációs eszközként. S álmodozom még valamiről, meglátjuk összejön-e. Nekünk ez így tökéletes. Ám hajlamos vagyok bedobálni minden kacatot, ki nem pakolt szatyrokat, vasalásra váró ruhakupacot. Na ennek vége, gondoltam egy napon, meg tényleg annyira égő volt már, ahogy kinézett. Így belevágtam a felújításába. Ő többnapos tréningen vett részt, meglepetésnek szántam. Meglepődött, de leginkább azért, mert szembesült a felfordulással, mivel a festés utáni rumlinak csak a feléig értem hazaérkezésekor. Ekkora felületet talán bármikor bevállalnék, még akkor is, ha elég nehézkes volt mindent egyedül tenni. A legszebb rész, maga festés az csak egy kicsi falat. Az előkészítés, glettelés, csiszolás, takarófóliázás, Tesa szalag stb, majd mindez eltüntetése, takarítás, ablakpucolás stb., na az már unalmas. Nem mondom, hogy mindig rajongtam. De olyan szép lett a szín, ahogy haladtam egyre jobb kedvem lett. A plafon és a fal találkozásánál vízszintest és egyenest húzni sem álomszerep, volt már nálunk festő, aki így sem csinálta. Használtam én hengert, nagyot, kisebbet, kicsi, meg pici ecsetet, átmentem mindenen kétszer. Nagyon friss lett a szoba. Terveztem még az egyik falon egy mintázást, az ágy fölé valamit. Ja és itt van a kedvenc lámpám.
Más kap fókuszt mostanság, ha lesz erő-idő visszatérni a háló csinosítgatására, arról tudtok majd.
Évi drága, a festékeket a Baumaxban vásároltam, Héra belső falfesték, matt extra fehér a plafonon, melegszürke (S 2010-Y) prémium matt a falon. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest