CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2013. november 22., péntek

Do what you love, love what you do



Mi mást kívánhatnék a gyerekeimnek…

Ezt a feliratot régóta terveztem a közös játszó/alkotó szobájuk bejárata fölé. Csak éppen valami régi deszkában gondolkoztam...
... míg ez a Besta szekrényajtó szembe nem jött az Ikea leértékelt osztályán, 490,-Ft-os áron. 
A formája, mérete ideális, kis lecsiszolás, alapozás… 
festés… 
után felkerültek a szavak.. 
majd visszacsiszolás random szerűen a koptatott hatás kedvéért.
Végül felkerült két szög, kalapács eltűnése miatt ráspollyal beverve, rájuk pedig a tábla.
Soma kommentje: Anya, akkor én ehetek csokit, én azt szeretem csinálni… vicces kölök :o)))
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest