CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2014. május 2., péntek

Képtartó-könyvtartó



Somakoma kapott 3 Ribba képtartót a régi, felújított asztal fölé (infó: itt). Ezeket nem képek tartására, hanem kedvenc könyvei elhelyezésére használjuk. Üresnek éreztem ezt a falfelületet, s jött ez az ötlet, a faltól könyvszekrényig futó megoldással. Kitölti a teret, de nem nyomja agyon, szellős, s a kedve szerint változhat, hogy mivel tölti meg.
A lakberendező szakma nem mindig viszonyul pozitívan az ikeás termékekhez. Én meg azt mondom, hogy a helyén kell kezelni. Egy laminált bútortól, lakberendezési kiegészítőtől ne várjunk csodákat. Ám ötleteik, inspirációs katalógusaik igenis élen járnak, s a komolyabb anyaghasználattal készült portékák állják a strapát. Van 15 éves könyvszekrényünk (ugyan átfestettem, de ez csak a megváltozott enteriőrrel magyarázható), amely még elég jól kiszolgál bennünket. S az a stílus, amelyben örömmel mozgok, ami egy kicsit vidéki, kicsit polgári, kicsit bohém, kicsit kevert, jól megfér számos Ikea termékkel. Sőt, bármely otthonba helyezhető úgy egy ikeás cucc, hogy elsőre még fel sem tűnik a forrás. Na igen, ehhez kell egy jó szem vagy ösztönös lakberendezői véna.
És fejlődök, mert engedtem a maximalizmusból. Az egyiken hangyányi sérülést találtam a fronton, már itthon, simán visszaveszik Ikeában, nem csinálnak ebből ügyet. (míg máshol úgy néznek rád, mint egy hazudósra) Én meg rájöttem, hogy nem ezen múlik, ennél nagyobb problémáim voltak, lesznek, minthogy egy kis karcolás néz vissza rám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest