CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2016. április 10., vasárnap

Construma 2016 - KreaTanya kedvencek

Ma visszatértem a Construmára, a pénteki (itt) nagy öröm előtt, után nem volt lehetőségem megtekinteni a nekem izgalmas dolgokat. Az alábbiak nagyon tetszettek:

Marrakesh, cementlap szeretetem mindig igyekszem kifejezni. Ezügyben mindenevő vagyok, minden gyártóért rajongok :o)))


Csodálatos, dizájn szerelvények a Kludinál, minden modern fürdőszobában megállja a helyét.



Kő, kő és kő, minden mennyiségben. Kiváló minőségben, rendkívül széles felhasználási területtel.




Parador padlóburkolatok, szintén az esztétikum jegyében.


A színskála Gorenje, Sencor és Hörmann módra.




A nekem leginkább tetsző tetőfedés.


A magyar dizájn néhány remek alkotása:




Lámpa árnyék.

Szabó Dorottya


Hannabi

Orbán Orsolya

Codolagni

Cement újra, CRH. Készítettem mécsestartót.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest