CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2016. október 20., csütörtök

Nyári esküvő pillanatok, elbújva az eső elől


Linda és Viktor esküvőjére augusztus 6-án került sor. Ez a nap már távoli, én azonban nagyon is emlékszem arra a hétre, amely egyáltalán nem volt biztató az időjárás tekintetében. Ez nem lehet probléma, hiszen a nagy nap sikere nem azon múlik, hogy éppen havazik vagy száz ágra süt a Nap. Kivéve, ha a nagy esemény szabadtéri környezettel megálmodott. Izgultunk vagy sem, már a múlté, a szombat reggeli esőcseppek ellenére a nap további része ezúttal is kedvezőre fordult.







A kedves ifjú pár kérésére a fő irány a napraforgó, üde nyári virágok és a sárga és kék színek adták, amelyet már a meghívó tervezésekor figyelembe vettem. (itt)
Az ünnepi hangulatot az asztalok terítésénél a fehér terítővel alakítottuk ki, lazítva a túl merev megjelenést zsákvászon asztali futóval, amelyre kék sávot festettem, erre került a vidám nyári hangulatú virág-növény-dekor folyam. Linda ötlete alapján az asztalszámozás furmányosan egy kérdéssel egészült ki. Imádtam!!!





Lindáék vendégajándékként lekvárt illetve szörpöt készítettek, ezeket a teljes koncepcióban megjelenő hangulathoz igazítottam a csomagolással és a nagy bőröndben találták meg megfelelő helyüket.


Részletek a tálaló- és italasztalokról:




Készültünk desszertasztallal és gyümölcsbárral: 









Balázzsal (fotós) egyeztetve csillagszóróval készültem a különleges pillanatok megörökítéséhez.

A menyasszonyi csokor, a kitűzők, csuklódíszek és az autódísz:



A hangulatunk remek volt és színes:





A fentieket megelőzte az eskü, helyszíne a Szűz Mária Templom, Törökbálint.


A dream team:

Étel: Nagymami (web és fb) Köszönjük Krisztán!
Helyszín: KisVilla (fb) Köszönöm Kriszta!
Torta: Zizicake (fb)
Profi fotós: Lengyel Balázs (itt), (alkotásai jelen bejegyzésben nem szerepelnek, később kiegészítem)
Dekoráció, csokor és autódísz, templom dekor, fotók: Kiki (KreaTanya)


Sok boldogságot ennek a nagyon vidám ifjú párnak, egy csodálatos, maximális együttműködéssel teli utazáson vehettem részt a hangolódás hónapjaiban. 

1 megjegyzés:

  1. Mindent nagyon köszönünk még egyszer, a legjobb választás volt, hogy TE készítetted életünk legszebb napjára a gyönyörű dekort és csokrokat! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest