CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2012. január 16., hétfő

Fünf Kom(m)a fünf


Boldogságos szülinapot kicsi fiam!

Somakoma ajándék. Az előtte született kettő is, ám Soma várásánál annyira beparáztam, jobban izgultam ennél a 40 hétnél, mint az előtte megtapasztaltaknál. Így aztán egyértelmű volt, hogy 40-ből 38 lett, kisebb súllyal született, nem hízott kint sem nagyon, soha nem volt rajta egy gr zsír sem, olyan kis vékonyka, nem volt csirkecombja sem (az a bizonyos bébiháj, ami a babák pelenkázásánál megzabálnivaló). Tényleg mindenféle rémeset láttam magam előtt, s bár remek hangulatban és állapotban telt ez a várandósság is, a születésnél elég rosszra fordultak a dolgok, s akkor ott csak azt éreztem, bárcsak Ő mellettem lehetne, s bármi is lesz, a lányok jó kezekben vannak.
Na de aztán borúra derű jött. S ma már csak röhögök azokon a megjegyzéseken is, hogy na ezek se normálisak (32 hónap alatt 3 kölök)… biztos fiút akartak (mi gyereket szerettünk volna, s hogy lett fiúnk is, az csak még tartalmasabbá teszi a szülői szerepünket és családunkat)… s igen, terveztük a babákat… a Soma pedig normális név (Katona József is annak találta.)
5 éve egyébként hárman kerültünk kórházba, Soma érkezése után pár órával a büszke Apuka rosszul lett veséjével, s mentővel került egy másik helyre. Együttérzett, mondják, akik szültek is meg vesekövük is volt, hogy hát nagyjából egykutya.
Ma este - mint minden Anya ilyenkor - én is mozizni fogok. Feleleveníteni egy baba érkezésének pillanatait elalvás előtt nagyon bensőséges altató.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest