CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2012. június 5., kedd

Első lépések


Ez Dorka cipőcskéje volt egykor, a szobáját dekorálja mostantól. 
Hobbiboltban vásárolt képkeretet lefestettem (egy készülő szék felújításával párhuzamosan), először sötétebb, majd világosabb színre. Visszacsiszoltam egy kicsit, nagyjából a minden mindegy technológia alapján, így elérve a kopottas hatást. 
Ezt volt az egyik kedvenc nadrágom, már nem jön rám, kivágtam a szárából egy darabot, vasalás után kétoldalú ragasztóval felhelyeztem a keret hátlapjára háttérként. Majd hasonlóan felragasztottam a cipőt. Keverednek, de egymással jóban vannak ezek a shabby chic stílushoz illő színek, a fa, a kord és textilcipő találkozása is bőven belefér. Nekem. 
Ebben a szobában van ez, meg ez és ez is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest