CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2012. december 17., hétfő

Fonal fenyőfa



A fonaltojás és a parkettázás után megmaradt wood step alátét adta az ötletet, hogy én biza készítek fonal fenyőfát. S ugyanúgy jártam, mint a húsvéti készülődésnél a neten szörfözve… bizony bele botlottam hasonlóba. De most nem is az a lényeg, én is, mások is megcsinálták. Tedd meg Te is!!!! Elképzelhető, hogy éppen nem parkettáztok, de egy karton gúlát folpackkal bevonva bárki el tud készíteni és kell még hozzá zöld fonal meg csiríz (recept itt). Néhány óra alatt megszárad és nagyon jól mutat egyszerűségével. Vélemény???
  
Becs szó nem festettem be Liza kabátját csupáncsak azért, hogy passzoljon a tapétához :o)))) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest