CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2012. december 4., kedd

Ikea és Zara házassága



Na ezt találtam ki. Elkezdtem megszeretni a burákat és az üveget, adta magát, hogy előbb utóbb használok burát (nem búrát) az ételek elfedésére. A gyerekeim nem nagy zabagépek, sőt, időnként azt érzem, hogy levegővel táplálkoznak… bezzeg én… én szeretek enni, szépen megteríteni, s mióta anya lettem évről évre egyre tökéletesebben sütök-főzök. Anyukám és Nagymamám után meg szabadon. A süti a fentiek miatt nem fogy el 1 nap alatt, hát kell a bura.



A résztvevők: az üveg szervírozótál az Ikeából meg a fogantyú egy nyaralás során vásárolt Zara Home-ból…. ugye feltűnt, hogy egyre több divatmárka bővíti kínálatát Home (homeware – amit a home wear :o))), home accessories) ajánlattal. Gant Home párnát továbbra sem veszek „harmincezeré”, csak csorog a nyálam… a Zara Home megfizethető, főleg a sales felirattal, H&M Homeware is létezik stb.
Visszakanyarodván… gondoltam a képlet egyszerű, van tál, van fogantyú, már csak 1 lyuk kéne. Mi sem egyszerűbb, ki lett fúrva. Tudom hajmeresztő ötlet, nem törött el.


 


Apukám besegített.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest