CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2015. május 7., csütörtök

Ballagási előkészületek


Az elmúlt héten ballagási csokrot készítettem és vacsora helyszínt díszítettem. Szeretném megköszönni Beának a lehetőséget, aki négy közül az első gyermeke életének egyik meghatározó pillanatának dekorálásába vont be. Én meg zavarban vagyok, már nem először, mert a felkérő jó ízlésű alkotó, a szép, értéket közvetítő tárgyak szerelmese.

A koncepció szerint az okkersárga-fekete-fehér köré fontuk a dekorációt. Nem volt nehéz dolgom, mert a kertjük és teraszuk, az ott használt bútorok, a nyári konyhai elemek és a megszámlálhatatlan növényben burjánzó környezet tökéletes hátteret biztosítottak. Alkalmaztam az oszlopokon borostyán indát, a sárgát virágokkal hoztam a képbe. Készült „vileda girland” :o), használtam fekete és okker szalagokat, kis befőttesbe szórt kurkumába helyezett mécsest. A táblát pedig fiúsítottam fekete-fehér chevron mintával, meg arra gondoltam a táblafestékes alap is kapocs az iskolai évektől való búcsúzáshoz. Az érettségi zajlik, mi pedig nagyon drukkolunk Olivérnek!








És a csokrok.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest