CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2014. április 23., szerda

Kisvilla Esküvő - outdoor



Április 12-én egy esküvő megünneplésének helyszínét varázsoltam kicsit ünnepibbé, ami nem volt nehéz, mert a környezet tökéletes alap a szépítéshez. A nap reggeli lázas készülődéssel indult (itt). Rengeteg szép fotót készítettem, amelyek csak ízelítőt adnak, hogy mennyire csodálatos lett az összkép. Ahogy mondtam aznap is, azért a Hely Szelleme - így nagybetűvel - is kellett mindehhez.
3 részletben mutatom meg: outdoor - "állófogadás" - indoor.
Pink szín megjelent a Menyasszony ruhájában, ezért köszön vissza ez a szín, sárgával párban nagyon szépen itt-ott :o))) 
 


Ez itt ugyan kevésbé látszik, de 1 nappal a rendezvény előtt beugrottam az Ikeába, 450,-Ft-os áron megkaparintottam a képen látható fehér konyhaszekrényajtót, aminek közepét lecsiszoltam és táblafestékkel lekentem… egyszerű nagyszerű :o)))

A szalmabálát azért mertem ajánlani a helyszínhez, mert szerintem passzol hozzá ebben a mennyiségben, mert Kriszta kellő lazasággal fogadta, mert kb. 6 éve van nálunk és bár valóban hullajtja a szőrét, de nagyon hangulatos, s reméltem, hogy a vendégeknek is bejön. Bejött.

Minden általam díszített esküvőre viszek borostyánt. Mert valami örök dolog, amit sugall, amit éreztet és mutat. Nem utolsó sorban szépen lehet vele dekorálni. 

A másik nagy felfedezettem a moha. Kartonpapírból vágtam ki a nevek kezdőbetűjét, terveztem, hogy felfüggesztjük valahova, de lent maradt, s nem volt ez így rossz.


Remélem észrevettétek a sokféle DIY vázát.


Ez a nap nem jött volna létre:
Anikó és Gábor nélkül, akikkel és vendégeikkel egy nagyon kellemes délutánt tölthettünk
A Kisvilla: Kriszta, Bea, Dalma és Zsuzsa, valamint az EtyekM nélkül
Adritól kölcsönzött objektív nélkül
És KreaTanya és a családom támogatása sem utolsó :o)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest