CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2014. április 2., szerda

Win-Win futás - MÁRC



Áprilisi tréfás bejegyzésem 2 nap késéssel. A március futás tekintetében gyalázatosan telt, így csak szégyenkezem magam előtt. Egy laza 94 km-rel futottam kevesebbet, mint amit terveztem hó elején. Ilyen szomorú vagyok:

Dehogy vagyok szomorú, sőt mérgemben ma futottam evridzsfájvszevöntínpörkilomitr-t, és a vicc az egészben, hogy jó volt.

És van némi házaspárbaj is, annyira sikerült Őt a januári-februári rendszerességgel motiválnom, hogy túlfutott engem 100 km-rel, a kis galád.

Statisztika:          76,9 km       /        384,5 Ft
                            9 alkalom (min. 5,5 km, max. 13,9 km)
2014:                    326,9 km     /        1 634 Ft

Te aki bármennyit is futottál már idén s futsz még az elkövetkező 10 hónapban csatlakozz a kezdeményezésemhez! Legyen minél több km és Ft a futózsákunkban!

Minden hónap utolsó napján lesz Kreatanyán infó és a Win Win futás 2014 facebook oldalon.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest