CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2014. december 15., hétfő

Szép Advent 15.

Egy újabb koszorú. Megszállott vagyok, ha koszorúról van szó, bármennyit képes vagyok készíteni. Meg arra gondoltam, elterelem a figyelmet a nem annyira kedvelt üvegtégláról, így sokkal csinosabb lett az étkező sarok környezete. A koszorú és üvegtégla találkozásához kitaláltam, hogy kéne nekem egy olyan matrica, ragasztószalag, mittomén mi, aminek az egyik fele ragad, a másik felére lehet kötözni. 3 hete keresem a megoldást, mindenhol kérdezősködöm, néznek rám, mint a bolondra. Aztán itt a faluban megleltem a megoldást. A villamossági boltban. A neve talp, 35,-Ft/db. Eggyel próbálkoztam, de 12 óra elteltével koszorú az étkezőasztalon landolt. Most 4 db tartja, remélem jó sokáig :o))))







Holnap találkozunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest