CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2014. december 21., vasárnap

Szép Advent 21.

Advent negyedik vasárnapja zaklatottan kezdődött, vidáman folytatódott. Kis barátunk születésnapjára voltunk hivatalosak, s az utolsó pillanatban, amikor az ajándékot szerettem volna becsomagolni, észleltem, hogy sehol sem találom. Olyan biztonságos helyre raktam, egyébként jó néhány további, karácsonyi könyvajándékkal egyetemben, hogy jól elfelejtettem és elég hosszasan kerestem, időprés alatt beáldozva a misét… a könyvek az ágyneműtartóban voltak :o))) Innentől kezdve minden szipiszuper lett, ahogy legóéktól tanulta fiam.

A koszorún minden gyertya ég. Mi a szokásoktól eltérően 24-én is ezt használjuk  majd asztaldísznek.


Szeretetről szól a nap.

A puzzle fantasztikus, ma négyen raktuk, nagyon jó élmény együtt alkotni.

Az idő gyors múlása mégis ezzel a látvánnyal szembesített brutálisan. Mintha a minap raktam volna ki a teli adventi naptárunkat…


Párbeszéd:
-        - Laci, tök durva, jövőre lesz a 20. érettségi találkozóm.
-        - Kiki!!!! A 25.
-        - Pufffff :o))))

A mai olvasnivaló. Na ez sem Pulitzer :o)

Holnap találkozunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest