CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2015. október 11., vasárnap

Egész

Harmadszorra futottam le a teljes maratont vasárnap és ezúttal is volt piszok nagy fáradtság, megakadás a második felvonásban. Gratulálok mindenkinek, aki rajthoz állt, mert elég ramaty időt fogtunk ki, konkrétan csontra ázott cipőkkel indultunk. Bár azt hozzá kell tennem, hogy a verseny alatt kedvezőbbre fordult az időjárás. Én ugyan a Lúzer Atlétika FC képviseletében a legbénábban öltöztem fel (tekintettel a reggeli süvöltő szélre és esőre), ennek megfelelően egy idő után melegem lett, 8 km-nél (vissza 34 km) leraktam a frissítő asztalok mellé a cuccom, aminek következtében egy ideig tök jó volt az ujjatlan, majd elég rendesen fáztam…. Viszont volt motiváció, hogy vissza kell érnem 34 km-re :o))) Amúgy a futás a második részben hűdenagyon nem ment, és nagyon hiányoztál Laci. Ő ugyanis ma a Dupla élmény (szerintem dupla fingás) páros terepfutó versenyen volt, ha csak annyit árulok el, hogy 73 km, 3300 m szint, és 4 (!) alkalommal találkoznak az útvonal alatt a Kékessel, ráadásul végig ügyelve arra, hogy a pároddal a köztetek álló idő sose emelkedjen 2 (!) perc fölé…. Laci is megcsinálta Csabival, gratulálunk Nekik.  Köszönet Kocsis Árpádnak és nagyszerű szervező csapatának, a kedvezőtlen időjárás miatt még inkább felértékelődő szurkolóknak, különösen a „liláknak” :o))))) köszönünk mindent! És őszintén gratulálok az összes futónak, aki váltóban futott vagy egyéniben, mert mindenképpen nagy teljesítmény és jelentős adrenalin injekció.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest