CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2015. október 5., hétfő

Just a perfect day / 1. rész

Szeptember 5-e idén felhőkkel kezdődött, ám ahogy teltek az órák lett egyre tisztább az ég, izgalmasabb a nap, a mi lelkünk pedig egyre nyugodtabb. Azon a szombaton többszörösen kitártuk a szívünket, három esküvő dekorációjában vettünk részt a családommal, a harmadik helyszínen pedig vendégként is örülhettünk az ifjú házasoknak.


Hát menjünk sorrendben… Réka és Andris nagy napjának szép környezetbe ültetése Andi kezében volt, én alapvetően a virágokkal, növényekkel csatlakoztam az alkotáshoz, nagy örömmel. Az ifjú pár az első pillanattól nagy vidámsággal, egyetértésben készült és minden tanácsot, ötletet nagy szeretettel fogadott. A helyszín - a Marczibányi téren található vadászkastély - a magamfajtának  álomterep, egyértelmű volt, hogy kiegészítéseim finoman alkalmazkodnak az adottságokhoz.



Játszottam mohával és zöldekkel, üdeséggel megtöltve a tereket. Az asztalokra gazdagon feldíszített koszorúkat helyeztem, a megbeszélt színekhez igazodva választottam növényeket, virágokat.

Került növényfolyam az ajtók fölé, rendkívül jól igazodott a megálmodott dekorációs részletekhez. Készült egy óriáskoszorú is, ami összecsengett a kerek asztalokkal.

Készítettem mohatáblát, szögeltem, fúrtam, csavaroztam, az alap rétegelt lemez, amelyre Tamás asztalos keretet erősített, Annie Sloan festékkel (Paris Grey) bevontam a szűz fa keretet, mohát ragasztottam, tűztem, a Menyasszony pedig ráhelyezte a kis kulcsokkal a neveket. Mindez segített a vendégeknek megtalálni az asztalt. Réka maga írta rá a neveket a kis kártyákra, ezzel is személyessé tette a táblát.



Nem maradt üresen az eseményre lefestett fehér kerékpár kosara sem.


A kapu is kapott díszítést, jelezve az ünnepi helyszínt.



A csokorra is nagyon büszke vagyok, bevallom, meg tudok hatódni magam is :o))). Készült kitűző, csuklódísz, mohapárna a gyűrűknek és levendulás rizs tölcsérek.


Ennél jobban már csak az hatott meg, hogy Rékának és Andrisnak megadatott, ami nagyon keveseknek: a Vőlegény Édesapja tartotta az esketést Nőtincsen, a templomban.

Őszintén kívánok mindenkinek olyan lelkesedést esküvője előtt, mint ami ezt a két fiatalt jellemezte, akik életük kis részleteibe is engedtek betekintést és Andival szövetkezve fotókkal, személyes tárgyakkal, családi bútorokkal tették hangulatossá ezt a szép ünnepet. (Ide kerültek sütik, desszertek.)



Köszönöm, hogy részt vehettem, jó volt Veletek, Réka és Andris! Sok boldogságot!

És köszönöm az együtt alkotást Andi és Csongi!

Dekor: Faragó Andi és én/KreaTanya.

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest