CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2011. december 7., szerda

Turkáltam


Tegnap. Csupáncsak egy fekete, hosszúujjas felsőt kerestem a kislányomnak, ami a színjátszós fellépéshez szükséges (nem igazán szeretem a feketét, főleg kislányon, nem is kapni, vagy ha mégis, akkor meg azon halálfejek vannak… na köszi azt sem adnám Rájuk…), meg magamnak valami dögös rucit, mert jönnek a karácsonyi-baráti vacsik… hát az előző sikerült, ruci nincs, ám ezeket találtam… a terv a fejemben, de most hajrá advent, így ez marad januárra.

Ezek pedig a karácsonyi vacsi terítését díszítik majd. Először 1 db-ot találtam, aztán egy-egy újabbat, de csak 4-ig, majd amikor feladtam egyszer csak kikandikált egy rémronda törülköző alól az ötödik (azért ahhoz kell gyomor, hogy valaki használt törülközőt vegyen… ). Szalvétagyűrű lesz belőle. (még akkor is, ha ez poháralátét, túl egyszerű lenne arra használni, amire való :o)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest