CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2011. december 29., csütörtök

Karácsonyi tányéralátét for kids

Ez is ajándék volt. Családi és baráti gyerekeknek. Alapvetően nem egy nagy dolog, basic DIY. A hozzávalót galád módon nem hobby boltban vásároltam, hanem egy rendkívül készséges lapszabásszal vágattam, így töredékére jött ki. Lecsiszoltam, majd ráfestettem a Liza asztalánál használt festékkel. A festett felületet kicsit visszacsiszolhattam volna, nem is értem miért nem tettem, úgy könnyebb lett volna a munka a későbbiekben. (Hobbi- illetve akrilfesték használatára ez nem vonatkozik). A nagyon szép illusztrációkat tartalmazó dekupázspapírt még valamikor régebben vettem. Vastagabb a szalvétánál, a felvitel előtt érdemes kicsit benedvesíteni. Szokásos dekupázstechnika, majd a végén antikoltam ecsettel.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest