CSÁKY-NAGY KRISZTINA blogja

2011. november 11., péntek

It's Friday I'm in love...

… a könyvszekrényünkbe. Valójában ideiglenes könyvszekrény funkciót képvisel. A baj  csak az, hogy már 10 éve. Még leírni is szörnyű!!!!! A kislakásban kezdte pályafutását, ott L alakban, dió páccal. Aztán költözött velünk. Na ezért is praktikus, mert csak bedobozoltam a könyveket (4 héttel a szülés előtt :o))), majd készítettem 2 kupacot a fiúknak, egy téglát és egy fát. Aztán a házikóban meg csak újra egymásra helyeztem téglát és fát. Majd újabb és újabb adagot vásároltam mindkettőből, s mahagóni páccal folytatták életüket a polcok. Utána meg beleszerettem egy nomád stílusú szőnyegbe, s az egyik csík bordó színét kiválasztottam, s arra festettem le. Festésben utánozhatatlan vagyok. Minden pózban, módszerrel képes vagyok festeni, csak öröm nézni. Ezen polcokat a szárítóra helyeztem, a ruhaszárítóra, vicces volt, a szokásos sztori, mindenhol minden, festékszak, rumli. De aztán összeáll a kép. 
Egyébként a téglákat én vásároltam, cipeltem fel az akkori fészekbe, lift nélküli negyedikre. Lehet kapni minden építkezéssel foglalkozó üzletben, meg a hozzá való előre méretre vágott polcokat is. A megoldást low budget is indokolta akkor. Semmi nagy etwas. Parkettára kerül a méretre vágott vastag védőfólia (ezeket általában a hörcsögraktáramból szerzem, ott gyűlik mindenféle kacat, ez az a bizonyos fólia és szivacs közötti állagú valami, amivel az elektromos berendezéseket szokták körülvenni a csomagolásnál), aztán rákerül a tégla, polc, tégla-tégla, polc s így tovább, mint a rakott krumpli (jaj de imádom, pedig nem Paleolit, se nem Norbi). Tisztítás egyszerű, mint egy normál polc törlés. S évente egyszer az egészet lapakolom, ekkor mindent lezuhanyozok, megszárítgatok, könyvek porolása. Utána 1 hétig dugult orral közlekedem, hát igen a porallergia. Idén már néhány hete megejtettem, így karácsony előtt én aztán élvezni fogom az adventet. 
Sok a könyvünk, kb. 3.000, én amolyan papírlapozgatós, kádban, elalvás előtt olvasós fajta vagyok, köszönöm nem kérek az e-bookból, így a könyvek csak gyűlnek, s jobb híján született a fenti ötlet. Az olvasás szeretete Édesanyámtól örökség, s számos ráutaló magatartás enged következtetni, hogy talán én is tovább adom. Így 3 generáció olvasgat :o))))
A szokásos kérdés, amikor meglátja valaki: Hű ez nem dől le? Nem. A gyerekek nem másznak rá? Nem. 
Viccet félretéve, egyelőre működik a dolog, de belátom inkább praktikus ötlet, mintsem lakberendezőhöz méltó megoldás. Hát érik valami csudiszép, kanapévál jegybenjáró könyvszekrény gondolata. Maybe next year.
(azt már csak kicsit merem bevallani, hogy a gardróbban is ilyen megoldás található, rajta a szín szerint összehajtogatott ruhákkal, de ezt csak Zsani és Bree Van De Kamp érti meg)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pinterest